بازار طلای تهران تعطیل شد قیمت بلیت اتوبوس تهران-کربلا تمدید خودکار قرارداد‌های اجاره با سقف ۲۵ درصد به تصویب سران قوا رسید مستاجران بخوانند؛ مالکان در چهار مورد می‌توانند حکم تخلیه را دریافت کنند خبر جدید درباره افزایش مبلغ کالابرگ نحوه احراز هویت خریداران طلا پیش از معامله آخرین قیمت سکه و طلا امروز دوشنبه ۱۴۰۵/۰۴/۰۱ ریزش سنگین شاخص بورس اطلاعیه مهم سازمان تامین اجتماعی درباره حقوق بازنشستگان خرداد ۱۴۰۵ قیمت جدید گوشت قرمز امروز اول تیر ۱۴۰۵/ راسته گوسفندی چند شد؟ + جدول تخفیف ۲۰ درصدی قبوض آب برای مشترکان کم‌مصرف اعلام جزییات افزایش رقم کالابرگ حقوق بازنشستگان پرداخت شد پیش بینی قیمت دلار دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ / حرکت نزولی دلار به سوی حمایت ۱۵۵ هزار تومانی پیش بینی قیمت طلا و سکه دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ / افت بازار طلا در امتداد خوش‌بینی سیاسی آخرین فرصت برای استفاده از طرح رایگان ارتقای ایمنی خودرو‌های خانواده ۲۰۶، ۲۰۷ و رانا

قطع گاز ۲۷۲ اداره دولتی در پایتخت

قطع گاز ۲۷۲ اداره دولتی در پایتخت مدیرعامل شرکت گاز استان تهران از قطع جریان گاز ۲۷۲ اداره دولتی تهران به‌دلیل عدم صرفه‌جویی در مصرف انرژی خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۶ - ۱۱ دی ۱۴۰۳ - 2024 December 31
کد خبر: ۲۶۷۱۹۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ مدیرعامل شرکت گاز استان تهران از قطع جریان گاز ۲۷۲ اداره دولتی تهران به‌دلیل عدم صرفه‌جویی در مصرف انرژی خبر داد.

علیرضا اعوانی گفت: براساس ابلاغیه شرکت ملی گاز ایران، اداره‌های دولتی موظف هستند دمای محیط ساختمان را حداکثر ۱۸ درجه سانتی‌گراد تنظیم و موتورخانه‌ها و سیستم‌های گرمایشی را یک ساعت پیش از پایان وقت اداری خاموش کنند.

وی افزود: گشت‌های ویژه مدیریت مصرف گاز اداره‌های دولتی در پایتخت در تمام طول هفته در ساعات اداری و بعد از وقت اداری به سازمان‌های مختلف سطح استان مراجعه می‌کنند و کنترل‌های لازم را انجام می‌دهند. به این منظور از ابتدای آبان تاکنون بیش از ۲۳ هزار بازدید از سوی بازرسان شرکت گاز استان تهران انجام شده که به قطع گاز ۲۷۲ اداره دولتی منجر شده که الگوی مصرف گاز را رعایت نکرده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران اظهار کرد: زمانی که بازرسان به اداره‌های دولتی مراجعه می‌کنند اگر دمای رفاه رعایت نشده باشد ابتدا اخطار و در صورت مراجعه مجدد اگر همچنان الگوی مصرف را رعایت نکرده باشند، نسبت به قطع گاز اقدام خواهند کرد.

اعوانی با اشاره به افزایش مصرف گاز در فصل زمستان یادآور شد: به دلیل برودت شدید هوا، مصرف گاز امسال به بیشترین مقدار خود رسیده است که این افزایش مصرف، ضرورت بهینه‌سازی مصرف انرژی را بیش از پیش آشکار می‌سازد و از تمامی شهروندان درخواست می‌شود با رعایت راهکار‌های ساده و پیوستن به پویش «۲ درجه کمتر» ما را در پایداری جریان گاز یاری کنند تا دیگر هم‌وطنانمان در اقصی نقاط کشور بتوانند از این نعمت الهی بهره‌مند شوند. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
تحلیل های برگزیده
پرطرفدارترین اخبار